  • 1. Data: 2009-11-07 19:54:48
    Temat: Czym 'wyciagnac' wneke?
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Witam,

    Sciana 2W z pustakow, widok z gory:

    sciana zewn.

    XXXXXXXXXXX
    ______.....
    XXXXXX.....
    XXXXXX

    sciana wewn.

    X - pustaki,
    _ - pustka,
    . - styropian

    Chce 'wyciagnac' ta wneke tak aby wyrownac sciane wewnatrz domu.
    We wnece jest juz przyklejony styropian 10cm, do wyrownania sciany
    brakuje 75mm.
    Czy ten styropian moze zostac? Dom bedzie ocieplany z zewnatrz w
    przyszlym roku, prawdopodobnie za pomoca welny.

    Z przodu chce przykleic plyte KG, takze brakuje mi 63mm. Czym to wyciagnac?

    a) klej + plyta kg + tynk (50-60mm)
    b) klej + styropian 50mm + klej + plyta kg
    c) profil + plyta kg (pasuje jak ulal)
    d) jeszcze inaczej?

  • 2. Data: 2009-11-08 16:01:10
    Temat: Re: Czym 'wyciagnac' wneke?
    Od: "onet" <g...@o...pl>

    Uzytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > wyciagnac?
    >
    > a) klej + plyta kg + tynk (50-60mm)
    > b) klej + styropian 50mm + klej + plyta kg
    pustak 6cm