  • 1. Data: 2009-11-08 19:02:48
    Temat: jaką lodówkę do zabudowy polecicie?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Przyszła kolej na wymiane sprzętu i szukam dobrej, sprawdzonej lodówki.
    Teraz mam Whirlpoola z jednym agregatem nie zabudowana ale nie jestem
    zadowolony. Niby miała nie mrozić i nie być często myta a tymczasem ciągle w
    niej jest woda.
    Ale do rzeczy
    co polecicie do nowej kuchni :)

  • 2. Data: 2009-11-08 19:20:21
    Temat: Re: jaką lodówkę do zabudowy polecicie?
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Rafał wrote:

    > co polecicie do nowej kuchni :)

    Witka
    Niedawno skonczylem wyposazac nowa, otwarta kuchnie.
    W zwiazku z tym, ze jest to kuchnia lodowka miala byc cicha. Wybor padl
    na Electrolux ERN29750. Jest to chlodziarko zamrazarka z jednym
    agregatem. Jest praktycznie bezglosna! Pod tym wzgledem to byl bardzo
    dobry wybor. Innym wlasciwosci jeszcze nie moge ocenic bo w eksploatacji
    jest okolo 3 tygodni.

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 3. Data: 2009-11-08 20:10:07
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > Jest praktycznie bezglosna! Pod tym wzgledem to byl bardzo dobry wybor.
    > Innym wlasciwosci jeszcze nie moge ocenic bo w eksploatacji jest okolo 3

    Generalnie wszystkie lodówki _nowoczesne_ z systemem No Frost sa glosne -
    burcza charcza strzelaja inne ciekawe odglosy wydaja i. raczej nie nadaja
    sie do otwartych kuchni. Mi zabudowana lodówka srednio pasuje i wstepnie
    decyduje sie na jakiegos SbSa, pewnie Siemensa. One fajnie wygladaja i sa
    dosc pojemne.

    --
    Mariusz