    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kaloryfery - opinia potrzebna
    Date: Wed, 23 Jan 2013 10:04:28 +0100

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:50fed11d$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...
    Czesc ;-)

    > to jest miejsce pracy. pomieszczenie 4x8 na 2.70.
    [...]
    > kaloryfery 3 szt po jakieś 150cm co to znaczy zimno. jest -7stopni na
    > podwórku. w pomieszczeniu 20 stopni.
    [...]
    >ok godz.16, wyłączamy kaloryfery... rano o 8 jest 14 stopni. zimno, ok
    >południa jest 18 stopni,
    >ok 15 jest 20 stopni.

    Domyslam sie ze hurtownia mrozonek to nie jest,
    warzywami tez nie handlujecie ;-)
    Mozecie sie przebranzowic, oczywiscie zartuje :D

    Generalnie to nalezy sie zastanowic gdzie ucieka,
    Masakry nie ma ale akumulacji tez nie,
    przez 18 godzin temp spada o 6 stopni.

    Rzucajac okiem na to co podales to ogrzewanie dziala.
    Temp. wzrasta o jeden stopien na godzine, wiec tez nie jest zle ;-)

    Ale jest Wam zimno.

    Na szybko co mozecie zrobic to
    sprobowac nagrzac pomieszczenie aby o 16 mialo
    22 stopnie i sprawdzic czy rano bedzie cieplej,
    mozecie wczesniej rozpoczac ogrzewanie, albo
    ogrzewac w trakcie nieobecnosci (tylko po co ?)

    I teraz tak, generalnie trzeba wszystkiego sprobowac
    bo moze sie okazac ten gaz ktory zuzyles w ciagu 8 godzin
    pracy moznaby lepiej wykorzystac.

    Dokladnie kalafiorów, nie ma co ukrywac, spowoduje wzrost
    zuzycia gazu, pozytek dorazny.

    Ja uwazam, ze powiniscie lepiej wykorzystac to co macie,
    przy mroznych dniach trzeba sie liczyc ze zuzycie gazu
    bedzie wieksze czyli przelozy sie to na $$$.
    Nie ma nic za darmo.

    pozdrawiam
    Adams