  • Data: 2015-07-30 21:23:27
    Temat: Re: Kamera, zapis na dysku nsa może ktos wie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    o ile dobrze zrozumiałem, Kris chce obraz z kamery zapisywać na dysku.
    czyli zrobić sobie namiastkę rejestratora
    > Jedna z najtańszych kamer ip 1920x1080 z przyzwoitym obrazem:
    > http://sklep.qnap.pl/kamera-ip-epcam-2-1mpx-ep2036bp
    -p-517.html
    oki, ale co dalej? Trochę niechce mi się wierzyć że to zadziała plug and
    play. Również pękam ze zdziwienia że ludzie kupują za 2 tyś złotych
    rejestratory obrazu do kamer IP, a NAS to może ot tak nagrywać?
    ToMas

    Ps ja mam taki "cyfrowy magnetowid" Skrzynka z dyskiem, tunerem tv i
    obsługą sieci. tam też jest nas. oczywiście nagrywać potrafi, ale tyko z
    gniazd chinch, czyli kamera PAL. ale nie jestem pewien, czy nas dziala
    jak "kamera nagrywa". na 99% nie.

    ToMasz