    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kanalizacja
    Date: Wed, 30 May 2018 20:03:42 +0200

    W dniu 30.05.2018 o 14:36, Bolko pisze:
    > Dowiedzialem się że przez moją działkę będzie szedł wodociąg.
    > Z własnego doświadczenia wiem że będzie straszny syf wiec chce wykorzystać
    > ten fakt do zrobienia kanalizacji.
    > Może się uda zrobić to jedną koparką.
    >
    > Zakład komunalny skierował mnie do pana inżyniera który robi projekty
    > knalizacji/wody.
    >
    > Czego muszę dopilnować?
    > O czym wiedzieć żeby ?

    Rok temu miałem rozkopy na działce. Poszło łatwiej, niż sądziłem. Teraz,
    jak urosła nowa trwa, to nawet nie widać, gdzie było kopane.
    U mnie zakład wodociągów i kanalizacji miał jakieś wymogi, aby jedno od
    nie przebiegało bliżej, niż .....
    Dlatego zapytaj u siebie, jakie są minimalne odległości jednej rury od
    drugiej.
    Nie piszesz, czy są tam jakieś inne instalacje. Prąd, telefon, gaz itp.
    Jacek