  • Data: 2018-09-05 11:13:33
    Temat: Re: Karton i papier w kominku
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 5 Sep 2018 01:59:38 -0700 (PDT), Lisciasty

    > A jak wpakujesz do niebieskiego wora celem segregacji a potem
    > skapniesz się że trzeba odpalić kominek i uszczuplisz zawartość
    > wora w celu spalenia posegregowanego surowca wtórnego? :O

    To tym bardziej palisz śmieci. No chyba że zapragniesz poczytać albo
    zapakować, to przestanie na powrót być śmieciem. :P

    > Coś tam gadają o tych elektrofiltrach na kominy? Rok temu czytałem
    > że już mają przetestowane i ocertyfikatowane i są gotowi do produkcji,
    > ale coś później ucichło...

    Przetestowane to one są od dawna, nie ma tylko decyzji aby je montować na
    każdym kominie. Teraz znowu temat wraca:
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23857293,polski-p
    omysl-na-walke-ze-smogiem-okaze-sie-przelomowy-tanie
    .html

    Oczywiście czysteogrzewanie skomentował, że to idiotyzm, bo równie dobrze
    można filtrować spaliny starych samochodów wożąć dodatkowy katalizator w
    bagażniku (ale przecież w Niemczech to nic nadzwyczajnego że się podnosi
    czystość samochodów i nie raz były starsze diesle z domontowanym DPFem).

    Ja uważam, że narzucenie montowania filtrów na kominy zmusiłoby w końcu
    ludzi do tego do czego dąży czyste ogrzewanie, aby ludzie w końcu
    zainteresowali się JAK spalają, a nie co.

    --
    Pozdor
    Myjk