  • Data: 2019-11-06 13:53:38
    Temat: Re: Katakumby
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-11-06 o 03:18 -0800, Budyń napisał:
    > dla klienta (pomijając strone religijną) - żadna. Dla zyjacych -
    > istotna. (...)
    > Dla hindusa nie, dla nas tak. (...)
    > Granica jest w nas. (...)

    Krótko mówiąc - każdemu inaczej, wedle sumienia. Co ci więc do
    tego, że ktoś sobie babcię postawi w słoiku na TV? Widocznie dla niego
    to jest ok. Co innego, gdyby babcia za życia napisała "nie chcę leżeć na
    TV, tylko na zapiecku" - wtedy można ew. mówić o jakimś braku szacunku
    dla woli zmarłego.

    > Dlatego lepsze jest jego rozsypanie.

    Skoro doszliśmy już do tego, że brak jakichkolwiek racjonalnych pobudek
    do takiego lub innego zachowania, to sprawa sprowadza się do
    indywidualnego wyboru, zależnie od preferencji, wychowania, religii czy
    też szeroko pojętej wrażliwości.

    Mateusz