  • Data: 2019-11-06 14:04:20
    Temat: Re: Katakumby
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 listopada 2019 13:53:39 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Krótko mówiąc - każdemu inaczej, wedle sumienia.

    nie wedle sumienia a wedle kultury - czyli nie spojrzenie tylko na siebie tylko jak
    ustaliło społeczeństwo.

    >Co ci więc do
    > tego, że ktoś sobie babcię postawi w słoiku na TV? Widocznie dla niego
    > to jest ok.

    jak wyżej

    > Skoro doszliśmy już do tego, że brak jakichkolwiek racjonalnych pobudek
    > do takiego lub innego zachowania, to sprawa sprowadza się do
    > indywidualnego wyboru, zależnie od preferencji, wychowania, religii czy
    > też szeroko pojętej wrażliwości.

    jesli zamienisz indywidualne na społeczne to wszystko będzie ok :) Jesli w toku
    przemian spolecznych uznamy ze w porządku jest trzymanie zmarłych w szafce nocnej to
    tak będzie. Na razie zgodne z normami społecznymi to nie jest.

    Aczkolwiek wspolczesny swiat idzie w kierunku "ważny jestem ja" a nie jakies
    społeczeństwo.

    b.