  • 101. Data: 2012-06-21 18:03:23
    Temat: Re: Katastra!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Nieprawa, ze nic nie wypracowali. Ich pieniądze "zjadłeś" Ty na
    > bezpłatnych studiach, między innymi. Jesteś bezczelny.

    a moze ich skłądni przejedli górnicy i wojsko ludowe oraz rosjanie dostający
    i nas różne produkty?

  • 102. Data: 2012-06-21 18:18:39
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4fe30b55$1@news.home.net.pl...

    > Ooo, naziolek boi się ponieść odpowiedzialności za swoje słowa...
    >
    > Ale wiesz co? To co robisz jest ścigane z urzędu i właśnie nabrałem
    > ochoty złożyć donos.
    >
    > Może mnie wezmą na świadka :)

    Chętnie się spotkam z tobą twarzą w twarz, będę miał przynajmniej okazję
    zaskarżyć cię o znieważenie i pomówienie...

    boukun

  • 103. Data: 2012-06-21 18:23:34
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > kupiłeś to mieszkanie? czy dostałeś jako spółdzielcze?
    >
    > w komunie można było kupić mieszkania, te mieszkania sie kupowało za bony.

    Za złotówki, Panie Marku. I za czasów Gomółki, i za Gierka i za
    Jaruzelskiego.
    Kwaterunkowe własnościowe - notarialnie, z księgą wieczystą, itd.
    Spółdzielcze własnościowe - początkowo, gdy powstawały spółdzielnie - j.w.,
    potem jako "prawo majątkowe".

    (Te bonowe to dodatkowo - tak, jak z maluchami - i raczej w późnej fazie
    PRL. Wtedy prawie wszystko stanęło na głowie.)

    Pozdrawiam,
    JBP

  • 104. Data: 2012-06-21 19:17:18
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Bogdan Idzikowski <b...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma. Moja ulica powstała w latach 70-tych. Braliśmy kredyty od Gierka 150
    > tys. z oprocentowaniem 1,5% na 25 lat. I wybudowaliśmy domki jednorodzinne. I d
    > tej pory ulica nazywa się :30-lecia PRL. U mnie dzieci już dorosły i poszły na
    > swoje. I być może niektórzy sprzedają swoje domki, bo są już za duże. Ja nie
    > będę sprzedawał, bo mi się dobrze mieszka i z żoną, też rencistką, stać nas na
    > utrzymanie.

    I nie wykluczone że po wprowadzeniu podatku katastralnego będzie wam się żyło
    jeszcze lepiej. Jest bardzo prawdopodobne że w waszej sytuacji podatek
    katastralny będzie niższy od podatków jakie płacicie w związku z tym że macie
    nieruchomość.

  • 105. Data: 2012-06-21 23:13:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 17:17:18 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> [...]

    No i właśnie dlatego według Ciebie ludzie nie wypracowali w PRL emerytur -
    ich składki zostały zmalwersowane między innymi na fundowanie tak TANICH
    kredytów. Skorzystałeś wtedy, więc dziś płać (lub Twoje dzieci) na ich
    emerytury :-}
    --
    XL

  • 106. Data: 2012-06-22 06:44:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > emerytur - ich składki zostały zmalwersowane między innymi na
    > fundowanie tak TANICH kredytów. Skorzystałeś wtedy, więc dziś płać

    ale opowiadasz głupoty...

    w komunie ludzie udawali ze pracuja a państwo udawało że płaci.

  • 107. Data: 2012-06-22 09:59:19
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesteś idiotą lub grasz idiotę. Za PRL złotówka nie była wymienialna.
    > Dolar się nie liczył. W obiegu między demoludami był rubel transferowy.
    > Nie przeliczysz nawet po kursie kondomów lub zgniłych gruszek.

    Chłopie, pisz do mnie na priv, to Ci będę tłumaczył- bo znów robisz z siebie
    durnia. No przecież ja to pisałem, że niewymienialny- a kolega chciał im
    powymieniać po 120zł za dolara. Także- ten komentarz to ewentualnie do
    niego.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 108. Data: 2012-06-22 10:02:49
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > Nieprawa, ze nic nie wypracowali. Ich pieniądze "zjadłeś" Ty na
    > bezpłatnych
    > studiach, między innymi. Jesteś bezczelny. To, ze ICH składki nie
    > zapewniły
    > im godziwych emerytur, nie jest ich winą, tylko systemu. Tak samo, jak to,
    > ze Twoja skladka też Ci emerytury nie zapewni - przekonasz się na własnej
    > skórze.

    To wszystko prawda, ale chyba kolega Dyjor jest z tych, co to za nic nie
    przyznają się do tego, że nie mają racji. Tak mi się zdaje.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 109. Data: 2012-06-22 12:39:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.06.2012 18:18, boukun pisze:

    > w wiadomości news:4fe30b55$1@news.home.net.pl...

    > Chętnie się spotkam z tobą twarzą w twarz, będę miał przynajmniej okazję
    > zaskarżyć cię o znieważenie i pomówienie...

    Ty się sam znieważasz, oszołomie.

    Ba! Znieważasz ziemię, po której chodzisz...

  • 110. Data: 2012-06-22 15:11:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

    > To wszystko prawda, ale chyba kolega Dyjor jest z tych, co to za nic
    > nie przyznają się do tego, że nie mają racji. Tak mi się zdaje.

    masz rację...

    za komuny ludzie wypracowali szalone emerytury które potem zostały
    ukradzione przez żydów i cyklistów.

    produkowaliśmy światowej klasy produkty mieliśmy cudowne nowoczesne fabryki
    i wszystko zostało zburzone i zniszczone na rozkaz grupy Bildenberga i rządu
    światowego.

    ach zapomniałem dodać że w sklepach było pełno najlepszej żywności.

    przyznaję ci 100% racji...