  • 91. Data: 2012-06-20 21:55:12
    Temat: Re: Katastra!
    Od: "Chiron" <e...@o...pl>

    news:jrsq7e$a5u$1@news.task.gda.pl...

    > sugerujesz że ten śmieszny kurs państwowy był adekwatny? :)
    >
    > w ten kurs to nawet najgłupsze komuchy nie wierzyły :)
    No ale nie kosztował 120 zł ani też 5 zł. W ogóle to nie był wymienialny.
    Choć- można spróbować ustalić wartość- np w stosunku do 1 g złota. Spróbuj.
    Jednak za pieniądze obecnych emerytów wybudowano np hutę w Częstochowie. Czy
    ktoś im to zrekompensował? Mamy problem- kradzież zuchwała, jakiej się
    dopuszczał i dopuszcza rząd- w szczególności na tych, którym bronić się
    najtrudniej- emeryci. A Ty jajcarsko proponujesz, żeby im przeliczyć
    ówczesne wpłaty z lat 70 po 120zł za dolara i dać im po parę groszy- niech
    wyzdychają. A śmiechu przy tym co niemiara. Zadowolony jesteś ze swojego
    dowcipu? Pewno tak, prawda? No cóż- życzę Ci, żeby Cię kiedyś ktoś podobnie
    potraktował.

    --

    Chiron

  • 92. Data: 2012-06-20 22:20:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 21:55:12 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > dowcipu? Pewno tak, prawda? No cóż- życzę Ci, żeby Cię kiedyś ktoś podobnie

    Przyłączam się.
    --
    XL

  • 93. Data: 2012-06-20 22:53:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

> [...]
    > przy tym co niemiara. Zadowolony jesteś ze swojego dowcipu? Pewno
    > tak, prawda? No cóż- życzę Ci, żeby Cię kiedyś ktoś podobnie

    tak sugeruje gdy jakiś idiota sugeruje ze ci ludzie coś wypracowali...

    nic nie wypracowali, i teraz mamy problem bo z naszych skąłdek trzeba
    wypłacać emerytury dla tych którzy nic nie odłożyli przez całe Zycie bo
    pracowali w komuni i ich skąłdki warte są tyle co kilka tabliczek czekolady.

    Moze naucz si czytać ze zrozumieniem.

  • 94. Data: 2012-06-21 05:58:04
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

> [...]
    > wypłacać emerytury dla tych którzy nic nie odłożyli przez całe Zycie bo
    > pracowali w komuni i ich skąłdki warte są tyle co kilka tabliczek

    Znamienne- zamiast argumentu- inwektywa. I zarzut, że się nie czyta ze
    zrozumieniem. Znamienne dla kogoś, kto nie ma niczego do powiedzenia poza
    "no bo tak". Zaproponowałem Ci przeliczenie ich emerytur po kursie złota- no
    ale w komunie oczywiście ne mozna było kupic nawet grama złota za pensję. W
    takim razie pozdrawiam Cię z nic nie wartego mieszkania zbudowanego za
    komuny

    --

    Chiron

  • 95. Data: 2012-06-21 08:54:55
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > razie pozdrawiam Cię z nic nie wartego mieszkania zbudowanego za komuny

    Jesteś idiotą lub grasz idiotę. Za PRL złotówka nie była wymienialna. Dolar się
    nie liczył. W obiegu między demoludami był rubel transferowy. Nie przeliczysz
    nawet po kursie kondomów lub zgniłych gruszek.

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".

  • 96. Data: 2012-06-21 11:30:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 22:53:40 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > nic nie wypracowali, i teraz mamy problem bo z naszych skąłdek trzeba
    > wypłacać emerytury dla tych którzy nic nie odłożyli przez całe Zycie bo
    > pracowali w komuni i ich skąłdki warte są tyle co kilka tabliczek czekolady.

    Nieprawa, ze nic nie wypracowali. Ich pieniądze "zjadłeś" Ty na bezpłatnych
    studiach, między innymi. Jesteś bezczelny. To, ze ICH składki nie zapewniły
    im godziwych emerytur, nie jest ich winą, tylko systemu. Tak samo, jak to,
    ze Twoja skladka też Ci emerytury nie zapewni - przekonasz się na własnej
    skórze.
    --
    XL

  • 97. Data: 2012-06-21 11:47:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 08:54:55 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]
    > nie liczył. W obiegu między demoludami był rubel transferowy. Nie przeliczysz
    > nawet po kursie kondomów lub zgniłych gruszek.

    Moje skladki emerytalne poszły na Twoje darmowe mieszkanie, darmowe
    leczenie, wykształcenie. Więc teraz płać na moją emeryturę.
    --
    XL

  • 98. Data: 2012-06-21 13:53:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2012 20:48, boukun pisze:

    > w wiadomości news:4fe2146d$1@news.home.net.pl...

    > Przeczytaj śmieciu, co pisałeś do mnie i prosto w twarz...

    Ooo, naziolek boi się ponieść odpowiedzialności za swoje słowa...

    Ale wiesz co? To co robisz jest ścigane z urzędu i właśnie nabrałem
    ochoty złożyć donos.

    Może mnie wezmą na świadka :)

  • 99. Data: 2012-06-21 16:13:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 13:53:58 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ooo, naziolek boi się ponieść odpowiedzialności za swoje słowa...
    >
    > Ale wiesz co? To co robisz jest ścigane z urzędu i właśnie nabrałem
    > ochoty złożyć donos.
    >
    > Może mnie wezmą na świadka :)

    "Polskie obozy śmierci" to też naziolstwo? - idę zaskarżyć Obamę.
    --
    XL

  • 100. Data: 2012-06-21 18:01:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

> [...]
    > kursie złota- no ale w komunie oczywiście ne mozna było kupic nawet
    > grama złota za pensję. W takim razie pozdrawiam Cię z nic nie wartego

    kupiłeś to mieszkanie? czy dostałeś jako spółdzielcze?

    w komunie można było kupić mieszkania, te mieszkania sie kupowało za bony.