  • 31. Data: 2023-04-07 07:37:50
    Temat: Re: Klima w mieszkaniu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 22:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Bo to akurat jest prawda. Tak samo jak to że co kilkanaście sekund na
    > ziemi rodzi się frajer. I to że 90% ludzi to zwierzątka mogące się
    > nauczyć wykonywania prostych czynności. Czy jak bym teraz napisał że
    > złamałem sobie nogę to po cichu byś się nie ucieszył i nie pomyślał że
    > dobrze chujowi?

    Chyba Cię pogieło, na pewno bym tak nie pomyślał. Nie mierz innych swoją
    miarą.

    TG

  • 32. Data: 2023-04-07 13:21:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 7 kwietnia 2023 o 07:37:52 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Chyba Cię pogieło, na pewno bym tak nie pomyślał. Nie mierz innych swoją
    > miarą.
    >
    > TG
    Jaki ty poprawny jesteś. Normalnie bułkę przez bibułkę a chuja całą gębą. Sądziłem że
    nie można z siebie zrobić większego idioty niż się jest. Pokazałeś że można.

  • 34. Data: 2023-04-08 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Mieszkanie około 50 m2 od południa, przyda się klima na dwa
    > pokoje. Pytanie:
    > Jakie przyłącze elektryczne byłoby potrzebne (trzeba zwiększyć w
    > umowie z operatorem - kuchnia gazowa, budynek powojenny, coś
    > wspólnota na klatkach robiła z 10 lat temu)? Może być 3-fazowe czy
    > wymagane 1-fazowe? (są małe jednostki 3-fazowe?)

    Klimatyzator 2,5kw wezmie maks około 1kw prądu.
    wiec nie jest to jakies wielkie obciazenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 35. Data: 2023-04-08 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Nie wiem, co skłoniło Cię do napisania tego obraźliwego
    > komentarza, ale chciałbym zwrócić uwagę na to, że dyskusja opiera
    > się na wzajemnym szacunku i otwartości na różne punkty widzenia.
    > Mam nadzieję, że będziemy mogli kontynuować rozmowę w sposób
    > kulturalny i konstruktywny.

    Wczoraj sie urodziłes? ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 33. Data: 2023-04-08 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Niekoniecznie jest zapas - 3 x 4mm2 na kilka mieszkań z 16A jest
    > na styk. Ale jak nie zapytasz to się nie dowiesz.
    >
    > Klima z 16A przed-licznikiem to będzie ciężko. Będziesz musiał
    > mieć jakieś włączniki priorytetowe.
    > Byle czajnik elektryczny przy chodzącej klimie wybije ten 16A.

    Jak to liczysz?
    16A to około 4kw pradu.
    Przy bezpieczniku B prąd wyzwalania przeciazeniowego to jakies 4,15kw
    minimum.
    A woda gotuje sie raptem 2-3 minuty.
    Co innego piekarnik + 2 klimy działające na maksa.

    W sumie zapytac o 20A nie zaboli :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 36. Data: 2023-04-08 20:53:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2023 o 16:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Jak to liczysz?

    Szacuję, pobór czajnika znam (max 10A) - ale pobór klimatyzatora jest w
    tym przypadku niewiadomą.
    Jak na tym obwodzie oprócz klimy i czajnika będzie na stałe wpięta
    lodówka, TV i inne pierdoły to może się zdarzyć, że 16A wybije.

    TG

  • 37. Data: 2023-04-08 23:21:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 8 kwietnia 2023 o 20:53:34 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Jak na tym obwodzie oprócz klimy i czajnika będzie na stałe wpięta
    > lodówka, TV i inne pierdoły to może się zdarzyć, że 16A wybije.

    Pobór jest wiadomy bo grzalem cały do tej pory sezon klimatyzatorem. Wystarczy być
    grzeczniejszym w stosunku do mnie i można było by się dowiedzieć. Przypominam że
    reaguje tylko na głupotę i przypierdalanie się do mnie. Co do czajnika to są takie co
    mają 800W. Na imieniny się nie nadaje ale do codziennego użytkowania jak najbardziej
    bo na maksa wchodzi do niego ok 0,7 litra. Taki czajnik nie dość że mniej obciąża to
    jeszcze powoduje pewne oszczędności w prądzie bo głupim co się z nimi mieszka nie da
    się wytłumaczyć że jak potrzebny jest kubek wrzątku to nie trzeba gotować dwóch
    litrów wody.

  • 38. Data: 2023-04-10 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Jak na tym obwodzie oprócz klimy i czajnika będzie na stałe wpięta
    > lodówka, TV i inne pierdoły to może się zdarzyć, że 16A wybije.

    Zalezy jaki.
    2,5kw to maks około 1kw.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."