    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klimatyzacja i problemy
    Date: Thu, 02 Sep 2010 20:47:53 +0200

    Dnia 01-09-2010 o 21:39:46 R <n...@w...pl> napisał(a):

    > Nie chcia?bym nikogo bezpodstawnie szkalowaae, wiec do czasu a? nie zbiore
    > niezale?nych opinii i nie powo?am eksperta, to nie bede podawa? nazwy
    > firmy.
    >
    > Ta chemia 'ala kret' zacze?a mi kapaae w nocy z parownika na parkiet - co
    > sie
    > sta?o ?atwo sie domy?liae, moja irytacja delikatnie mówi?c siegne?a ju?
    > wszelkiej granicy, chyba sprawa skonczy sie w s?dzie....
    >
    > W ka?dym razie dzieki za posty i za ka?dy kolejny bede bardzo wdzieczny

    Weź jakiegoś innego fachowca od klim czy ci gaz nie ucieka, bo efekt
    powolnej
    ucieczki gazu jest taki że pompa coraz dłużej pracuje i klima coraz mocniej
    mrozi, w skrajnym przypadku w jednostce w pomieszczeniu lód blokuje
    wentylator
    i z klimy sie leje jak z cebrzyka.
    Przetestowane u mnie w robocie na kilku badziewnych klimach
    (zamówienia publiczne to wiadomo jaki się sprzęt kupuje)
    w których chińczycy aby było taniej zamiast lutować chłodnicę to ją robią
    zaciskaną,
    i ona na wskutek drgań powoli puszcza gaz w powietrze, efekttem czego jest
    coraz
    mocniejsze chłodzenie i wieksza ilość wody która się leje z klimy.

    --
    Pozdr
    JanuszK