  • Data: 2022-04-29 10:15:07
    Temat: Re: Klimatyzator monoblok jako split
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2022 o 01:31, Adam pisze:

    > Oczywiście nie parownika., tylko skraplacza.

    Z jakiego powodu jest tam wykonana wentylacja przy podłodze?

    Domyślam się, że jest tam instalacja/ogrzewanie gazem z butli - propan?

    Jeżeli tak jest to nie wolno Ci się tykać tych otworów wentylacyjnych.
    Trzeba wykonać oddzielne otwory do zasysania i wyrzutu powietrza.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com