  • Data: 2023-09-10 23:00:08
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 10 września 2023 o 22:30:46 UTC+2 Myjk napisał(a):

    > Nie wszystko to matematyka. Dla niektórych komfort droższy niż pieniądze.

    I ok.
    Szanuję Twój punkt widzenia
    Dla mnie komfort( a tak na prawdę dupę w moim citroenie tak samo w siedzenie
    wciśnięta jak Tesli) nie ma znaczenia jak jadę do sklepu na zakupy czy do teściowej
    na kawę.
    Jadac autem za 7 tys , zrobię te same zakupy, teściowa zrobi ta sama kawę.nz gdybym
    przyjechal elektrykiem 20 razy drozszym.
    Moim piesom też bez znaczenia czy na spacer nad morze wioze ich autem za 7 tys czy
    elektrykiem 20 razy drozszym.

    > Inna sprawa że kupa ludzi tak jeździ elektrykami i żyją.

    Uwierz mi że znam doskonale 80% lokalnego biznesu i ci ludzie potrafiący liczyć póki
    co elektryków nie kupują.
    Spisek jakiś?
    > turbanów zamiast zasilać się (w 95%) z POLSKIEGO WĘGLA (pozostałe 5% to
    > odpad z importu), z czego już ponad 40% to OZE to, jak mówiłem, jest
    > kwestia tylko i wyłącznie zepsutej mentalności.
    Poważni ludzie mają w dupie turbany, ruskich i.polski węgiel.
    Oni liczą co tu i teraz im się opłaci.