  • Data: 2020-06-02 20:57:07
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: Marek G <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 02 Jun 2020 09:53:48 +0200, "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    pisal(a):

    >Dzięki za info, znam rząd wielkości :)

    Miesiąc temu zlecałem dość łatwą instalację 2x GWH09QB-K6DNA5I Gree
    Lomo Eco. Z 8% VAT i zapłaciłem 5200 za hardware i montaż.
    Agregaty na opasce betonowej wokół domu, poziom 0, jednostki
    wewnętrzne zaraz za ścianą. Działają świetnie, póki co jako
    ogrzewanie. I taki jest ich główne przeznaczenie.

    Mam porównanie z LG Standard (od 5 lat w mieszkaniu z oknami
    połaciowymi) i nie widzę specjalnej różnicy.
    Może w trybie nocnym LG są nieco cichsze (albo śpię nieco dalej:-).
    Greka mam nad głową.

    Gdy wracamy w lecie po weekendzie mamy w mieszkaniu czasem 35C.
    Zejście do 25C LG-kom zajmuje godzinę. S09EQ w pokoju 17m2, S12EQ w
    open space 35m2.
    Nie używamy na okrągło, tylko w miarę potrzeb. Przy upałach ustawiam
    timer załączenia na godzinę przed powrotem z pracy.
    Roczny koszt energii dla klimatyzatorów nie przekracza 300 PLN.
    Weekendy spędzamy poza domem - stąd te Gree.

    --
    Pozdrawiam - Marek

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com