  • Data: 2020-06-04 18:01:31
    Temat: Re: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > pan instalator powiedział dzis ze te chinczyki marki sevra to nie dojadą do
    hurtowni w przewidywalnym terminie wiec on proponuje "Aux" i zapewnia ze w srodku
    jest taki sam chińczyk jak poprzednio, podobno tylko plastiki inne.

    Pewnie wszystko w chinach składane, więc całkiem możliwe że tylko
    projektową stroną się różnią. Ale..

    Na Daikina mnie nie stać (15k za małego splita?), Fuji(tsu) Mitsubishi,
    Toshiba, wszystkie cacy, ale wyglądają jak zaprojektowane 3 dekady temu.
    Samsung ze swoimi 21000 dziurek śliczny, ale czy ktokolwiek kto to
    projektował zastanawiał się jak toto czyścić? No i te żeberka od góry,
    miodzio przy sprzątaniu/czyszczeniu, więc podziękuję.
    Viessmann, Gree, nie mam zdania jeszcze.
    Za to Hyundai serii SILVER podoba mi się bardzo.
    3.5kW jednostka, bogato w filtrach, w miarę cichy i sprawny (co ciekawe
    co strona to inne parametry) i kosztuje tylko 2460 brutto przy 23%VAT.

    Ponawiam więc pytanie, może jednak Hyunday?

    Miłego.
    Irek.N.