  • Data: 2018-04-13 00:08:48
    Temat: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2018 o 21:27, Uzytkownik pisze:
    > Opowiastki ToMasza o wydawaniu 1200zł na gaz rocznie to "bajki spod mchu
    > i paproci". Tyle to trzeba wydać na grzanie ciepłej wody dla 4 osobowej
    > rodziny.
    mówisz i masz:

    https://zapodaj.net/2a818c8eb8292.png.html
    (1350zł 4 osobowa rodzina)

    > Poza tym ogrzać mieszkanie, gdzie obok mieszkania także są
    > grzane przez innych lokatorów to nie jest to samo co ogrzać dom
    > wolnostojący i do tego nieocieplony.

    tak. ale płacąc podobne kwoty, (mogę sprawdzić ale w weekend) mieszkałem
    w budynku w którym miałem pustostan na dole, z zamarzającymi rurami
    wody zimą, dwie więsze ściany zewnętrzne, jedna na klatkę, jedna do
    sąsiadów i sąsiedzi nad głową. Biorąc to pod uwagę, a także że większość
    z WAs ma 30 cm styro, myślę sobie że coś jest z Waszymi ociepleniami
    nieteges. nic głośno nie mówię, ale płacić 1350zł za gaz a 4 tyś, przy
    tej samej ilości osób?
    jeśli to kogoś mocno wierci, to mogę poszukać starych faktur, na gaz, na
    piec, i nawet zrobię fotki legitymacji albo kart nfz dzieci:)
    ToMasz

    pytałeś jeszcze o wady grubych rur. ja pisałem o _rozgrzewaniu_, raz na
    tydzień, nie o utrzymywaniu ciepła i jeszcze grzaniu rurami. ale to inna
    bajka, mocno zależna od domu i odizolowania rur od ścian. w domu moich
    dziadków rury były odizolowane..... kartonem