  • Data: 2012-03-17 10:12:41
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2012 19:50, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Mojemu znajomemu spaliła się chałupa - 4 letni dom z drewnianym stropem.
    > Po "fakcie" okazało się, że ekipa poszła na łatwiznę i oparła belkę
    > stropową (drewnianą) na kominie. Koniec belki o ognia oddzielała cagła
    > postawiona na "sztorc" + 2cm zaprawy. Ewidentna fuszerka, inwestor
    > oczywiście jej na etapie budowy nie widział - gdy był na budowie strop
    > widział juz obudowany OSB od góry i ocieplony wełną od spodu.
    > Odszkodowania oczywiście nie dostał (strop wykonay niezgodnie ze sztuką
    > budowlaną, kierbud nie żyje, inwestor w "dupie") ale rzeczoznawca, który
> [...]

    Dużo pitolenia nie na temat - czyszczenie komina i tak by mu w wykryciu
    fuszerki nie pomogło (co więcej - fuszerka była możliwa tylko dlatego,
    że komin NIE BYŁ systemowy) a ubezpieczeniowcy zawsze będą chcieli
    klienta wydymać - trzeba brać innego rzeczoznawcę i iść do sądu z
    prawnikiem, który ma tam "wejścia" (no, raczej nie w tym przypadku -
    błąd w sztuce był dość rażący).