  • Data: 2009-03-03 16:46:49
    Temat: Re: Kominy budować czy kupic gotowe
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie. Z tym że problemem przy kominach systemowych jest ewentualnie
    > ładne wykończenie tego co ponad dachem.

    A ja użyłem łupku czy czegos takiego - takich płytek łuskopodobnych. Zobacze
    jak z trwałością w każdym razie spasowało mi to do dachu i nie kosztowało
    jakos szczegolnie wiele - chyba 400zł przy sporej powierzchni komina ponad
    dachem.

    http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction
    More#5220947158669394034
    http://picasaweb.google.com/kane66/HouseConstruction