  • Data: 2018-11-17 18:30:03
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 17 listopada 2018 16:15:07 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > za 2017 rok
    > zimna woda 88 m3 zużycie x 10,15 zł = 893zł
    > cipła woda 36 m3 zużycia x (10,15zł+19zł)= 1049

    To gdzie Ty widzisz problem?
    Zużywacie 10,5m miesięcznie
    To zużycie dla 2 osobowej rodziny praktycznie jest

    4m3 na miesiąc/osobę średnio ludziom wychodzi
    Tak mniej więcej wychodzi u mnie(odiczając wode ogrodowa) i tak mniej więcej zużywją
    moi lokatorzy w mieszkaniach które wynajmuję
    Zresztą chyba do prognoz spółdzielnie mieszkaniowe tez przyjmują 4m3 na osobę