  • Data: 2018-11-19 10:52:56
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2018 o 08:44, Kris pisze:

    > Myślę ze nawet dorosły by się wk...ł jak mu woda nagle przestanie lecieć pod
    prysznicem

    ciepła+zimna czy tylko ciepłą?
    --
    Ja pokazałem rachunek-dopłatę na 800 za 2 miesiące i że nie mogę teraz
    podnieść im kieszonkowego, o dziwo pomogło i już dopłat nie widuję a nadal

    Może zamiast krzyczeć "przelać to" w jakąś formę nagrody?
    Zamiast do wodociągów, wypłacać kasę dzieciom? Wszyscy będą zadowoleni.