  • Data: 2014-07-28 01:05:57
    Temat: Re: Korozja na połączeniach (w hydraulice)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    a dasz wiarę że po jakiś dziesięciu latach mosiężny mimośród do kranu skorodował i
    się urwał? Tydzień temu to się stało. I co ja do kurwy nędzy mam teraz zrobić. Na
    biegu wbiłem w dziurę kawałek okrągłego drewnianego kijka. Na razie do naprawy
    zabieram się jak jeż do pierdolenia. W moczu czuję że próba wykręcenia tego gówna co
    zostało skończy się kuciem ściany. Na razie mam pomysła żeby podgrzać palnikiem i
    wykręcać na ciepło. Ale to chujowy pomysł bo jak się wykręci ze złączką to kucie
    ściany mam jak w banku bo przez szczelinę jaką będę miał na rurkę nie nawinę taśmy
    ani pakuł.