    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Date: Fri, 5 May 2017 19:08:37 +0200
    <7...@g...com>

    W dniu 2017-05-05 o 09:27, Adam Sz. pisze:

    > 8 lat kosze B&S 675 chyba 6 albo 6,5KM, czasem dwa razy w tygodniu i nic
    > sie nie dzieje a mam 12ar na pochylym :-)

    Ja nikogo przekonywal nie bede. Kosilem ponad 10 lat az kola poodpadaly
    Brigsem 3,5KM i nie bylo zadnych problemow. Pozniej kupilem Vikinga z
    trzema kolami z silnikiem BS 6KM. Od tamtej pory zaczely sie ceregiele z
    prostowaniem walu. Trzy razy w sezonie to taka srednia by byla. W koncu
    dalem sobie spokoj pizdlem to w kat i od czterech lat uzytkuje Honde
    5,5KM. O dziwo tlumaczenia serwisantow o koszeniu kretowisk i korzeni
    sie skonczyly, bo skonczyly sie wizyty u serwisantow. Z Vikingiem
    wiecznie albo wal krzywy, albo klin kola magnesowego zerwany. Moze
    trafil sie felerny model, moze seria byla gie warta. Nie mam pojecia.
    Przy domu uzytkuje rowniez Vikinga zakupionego wczesniej niz trokolowca
    i chodzi bez zarzutu z siedem lat. Silnik najlepszy jaki byl, znaczy 3,5KM.

    Pozdro.. TK