  • Data: 2016-07-09 10:47:49
    Temat: Re: Kosiarka do wysokiej trawy. Listwowa?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6961a406-d429-4308-9773-da13d55da6da@googlegrou
    ps.com...

    > A no i trawa zazwyczaj ma powyżej 15-20cm a czasem i pod kolana...

    Hejka. Skoro koszenie nie sprawia Ci frajdy to może pomyśl o
    zatrudnieniu kogoś innego w charakterze kosiarza ... mechanicznego. Dla
    "jakiegoś" wyglądu murawy wystarczy ją skosić raz na dwa tygodnie w trakcie
    sezonu.
    Pozdrawiam naturalistycznie Ja...cki
    PS Część areału mógłbyś przeznaczyć na łąkę kwietną.