eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-26 14:04:45
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, May 26, 2019 at 1:38:44 PM UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Już w planach mam kupić odśnieżarkę, bo odpalanie spalinowej o 5-6 rano
    > to niezbyt dobry pomysł na dobre stosunki sąsiedzkie.

    Hm... jakos kiepsko to widzie na aku, ze wzgledu na potrzebna moc. Ja mam spalinowa,
    400cm3 nie pamietam jaka moc, odpalanie rozrusznikiem na 230V.
    Oczywiscie cos do przezucania ~15cm puchu 3 metry dalej pewnie sie znajdzie, ale tyle
    to szybiej lopata sie odsnieza...

    > Choć szczerze mówiąc zamiast noszonej kosy wolałbym drugą kosiarkę, ale
    > rotacyjną-talerzową do wysokich traw.

    Tu tez sporo mocy potrzeba, ja pierwszy raz w tym roku kosilem wczoraj, trawa
    ~60-80cm, Honda GSV190 5.5KM/4kW przy 60cm szerokosci koszenia to tyle, zeby
    komfortowo cielo lekko przytepionymi nozami ;) Sa 2 szt. po pi razy oko 10cm ostrza,
    co chwile trafiam na jakis badziew, wiec tepia sie dosc szybko.