eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-26 19:00:01
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolega zapewne je eksportuje, w postaci żywej lub przetworzonej, do
    > krajów unii. W takiej sytuacji faktycznie istnieje kilka dodatkowych
    > formalności, ale to bez związku z tematyką wątku.
    >
    > Mateusz

    Nie eksportuje, a hoduje zasadniczo tylko dla własnych potrzeb, a
    nadmiar odsprzedaje. Aby mógł odsprzedać jakikolwiek produkt (mleko,
    ser, mięso czy wełnę) musi prowadzić rejestry, kolczykować, zapewniać
    nadzór weterynaryjny.

    Mamy bardzo bliski kontakt i często się spotykamy. Jeździmy na wspólne
    wypoczynki. Jednym z tematów podczas wspólnych wyjazdów w gronie
    przyjaciół, zawsze są owce i kozy przez niego hodowane. Nie pamiętam
    szczegółów, bo przy wódce wiele się opowiada, a hodowla owiec i kóz w
    ogóle mnie nie kręci. Ale jak się spotkamy kolejny raz i jak nie zapomnę
    to podpytam o szczegóły.

    Z drugiej strony wystarczy tylko zapodać w Googlach proste zapytanie,
    aby znaleźć odpowiednie przepisy:

    https://www.pzhk.pl/wp-content/uploads/Ustawa_2007-0
    6-29_o_organizacji_hodowli_i_rozrodzie_zwierzat_gosp
    odarskich.pdf

    To jest tak jak z instalacjami elektrycznymi - mogą wykonywać osoby z
    odpowiednimi uprawnieniami, a rzeźbią wszyscy, nawet ci, którzy nie mają
    o tym pojęcia.