eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-26 21:02:49
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym znów piszesz nieprawdę, gdyż istnieją obowiązki dotyczące
    > faktycznych hodowców, z których bywają zwolnieni malutcy posiadacze

    Możesz wskazać zapis prawny, który definiuje "faktycznych hodowców" oraz
    "malutcych posiadaczy"?

    > (przykładem profilaktyka dot. brucelozy) - ale znów zastrzegam, że te
    > regulacje mogą różnić się regionalnie, bo nie mają związku z Unią.

    Junijne/niejunijne jakie to ma znaczenie? Ważne, że są.

    Może i bezpodstawnie użyłem określenia "junijne" - nie wiem, nie wnikam
    w to czy akurat te pochodzą czy też nie z Unii, ale jako, że będąc
    krajem unijnym, nasze zapisy prawne muszą być zgodna z unijnymi - zatem
    w jakimś sensie każde polskie prawo podlega unijnemu. Wiele z przepisów
    reguluje Bruksela, a pod tym względem urzędnicy z Brukseli są wyjątkowo
    skrupulatni. Stąd też moje określenie. Chybione czy niechybione? Jakie
    ma to znaczenie? Równie dobrze możemy się czepić Twojego "faktycznego
    hodowcy" i "malutkiego posiadacza", których prawo nie usankcjonowało i
    nie odróżnia hodowcy jednej owcy od hodowcy 100 owiec.