  • Data: 2009-03-30 10:08:45
    Temat: Re: Kostka betonowa - kilka pytań pratycznych
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym w tym roku własnoręcznie

    Sluszne podejscie. Poszukaj w archiwum, jak juz ci radzono,
    a ja bym przy okazji poprosil o taka informacje:
    jak juz ulozysz kostke i zaczniesz ja wibrowac -
    to ile jeszcze mozna to ubic ? czy jest to wysokosc rzedu 1/2 cm czy wiecej
    ?

    Tez mam do polozenia 6 cm behaton w zmiemiance jako podloge
    i musze precyzyjnie wszyztko pomierzyc, zeby mi wyszlo rowniutko
    z fundamentami.

    > 3. O jakiej wadze zagęszczarka będzie najlepsza ? (w wypożyczalni są
    60kg, 90kg, 160kg, 200kg, 300kg)

    Ja sobie zrobilem sam, ok. 50 kg. Ale mysle ze powinienes wziac 90 albo
    nawet 160.

    >4. Czy grunt i tłuczeń należy zmoczyć przed zagęszczaniem? Jak bardzo?

    Grunt - jezeli juz - to niewiele, bo zrobisz bloto. Tlucznia nie ma sensu.

    pozdrawiam
    pluton