eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
  • Data: 2018-01-10 12:38:46
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-10 o 12:22, Myjk pisze:
    > Wed, 10 Jan 2018 11:36:54 +0100, Kżyho

    > Ja wręcz przeciwnie. Mam takiego banana na gębie jak jadę tą, co by nie
    > powiedzieć, taczką -- że sam się dziwię. ;) Do 60/h rwie asfalt, wczoraj
    > nawet ESP testowałem :D potem już jednak słabo jedzie. No i zasięg mizeria
    > (fakt że grzeję i duszę ile fabryka dała). Za to "tankowanie" 6 zł/100km.
    > Dla żony auto idealne. Jak dadzą dobrą cenę to rozważymy zakup i podmiankę
    > jej Spacestara.

    Moje auta zwykle mają silniki w okolicach 3 litrów i więcej, więc też
    jakieś bardzo powolne nie są, choć do rakiet daleko niestety ;)
    Teraz jedynie wyjątek musiałem zrobić dla 2 litrowej Omegi i to jeździ
    średnio mocno, jak o osiągi chodzi ;)

    > Gdyby nie to że buduję dom (i żona w ciąże zaskoczyła :P), oraz że jeżdżę
    > tyle co kot napłakał, a także że obecnie brakuje miejsca postojowego w
    > garażu i muszę tę taczkę ładować pod chmurką, pewnie dzisiaj bym szukał
    > jakiejś używanej Tesli, w najgorszym wypadku nowego/rocznego Leafa. :P

    To są w ogóle nie moje budżety. Jak na razie pomimo mojej miłości do
    motoryzacji, to ja jednak jeszcze więcej jak 10 tysi za auto nie dałem.
    W zasadzie to więcej jak 8 :P

    Pzdr
    --
    /__/_* /