  • 111. Data: 2010-10-10 07:59:25
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-10-2010 o 23:09:20 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > 500W na dworze, nie mialem przez pol roku wylacznikow wiec swiecily mi
    > sie wszedzie halogeny po 50W kazdy, a mam ich kilkadziesiat :-) i tak
    > dalej.. Zaplacilem ok 9k pln za prad (21 tys kWh). I to wszystko
    > uwzgledniajac wszystkie niedogodnosci o ktorych pisalem wczesniej
    > (choc nie wiem czy moj post doszedl bo google groups przez dwa dni
    > bylo popsute) - dziury, braki izolacji, parapetow i tak dalej. 500kWh
    > u mnie kosztuje ~230 pln z wszystkimi oplatami.
    >
    > Wiec mieszkamy blisko (~60-70km) a roznice w cenie pradu kolosalne !!
    No niestety, śląsk jest uprzywilejowany, a nas tu traktują jak dzicz którą
    można skubać.
    Jak zrobie odbiór to sie rozejrzę za innym dostawcą, albo kupię
    mały wiatrak na dach, widziałem takie na 500W za 2kzł, a że u mnie wieje
    prawie ciągle to powinien sie sprawdzić.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 112. Data: 2010-10-10 08:33:11
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 10 Paź, 09:54, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > No i sprawa sie wyjasnila.
    > Ja nie mam odbioru a taryfe mam docelowa od dwoch, trzech lat.
    > ZE wymagal tylko tynkow, zamknietego budynku, wlacznikow w scianach i kostek
    > do opraw. Zaden odbior ich w ogole nie interesowal. Tobie proponuje przejsc
    > sie do ZE i zmienic taryfe.

    U mnie wymagali tylko 0,7 w skrzynce licznikowej jak pan z energetyki
    przyszedl na "kontrole" ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 113. Data: 2010-10-10 16:33:18
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogoni? koszt z pr?du
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-10-2010 o 09:54:04 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > kostek
    > do opraw. Zaden odbior ich w ogole nie interesowal. Tobie proponuje
    Ale taryfy się niewiele różnią tzn cena za kwh bo w budowlanej mam
    dodatkowe
    opłaty wyrównawcze i za moc przyłączeniową i mnie one oczywiście wkurzają
    ale sama cena prądu się niewiele zmieni.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 114. Data: 2010-10-10 18:43:42
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogoni3 koszt z pr?du
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Ale taryfy się niewiele różnią tzn cena za kwh bo w budowlanej mam
    >dodatkowe
    >opłaty wyrównawcze i za moc przyłączeniową i mnie one oczywiście wkurzają
    >ale sama cena prądu się niewiele zmieni.

    Wiesz co, tego nie sprawdzalem ale pierwszego miesiaca po zmianie placilem
    1/3 tego co wczesniej nawet jak pradu nie zuzywalem.

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2010-10-10 21:21:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Moja klima działa wg instrukcji od -15. W rzeczywistości od niższej. W
    > praktyce nie używam poniżej -10. I to wystarczy na prawie całą zimę.

    a masz tabelkę sprawności. tzn COP w zależności od Tzew i Twymiennika
    wewnętrznego?

  • 116. Data: 2010-10-11 09:17:14
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Hmm. Ostatnio wymieniłem w swojej sieci kilka komputerów żrących 100W na
    > mające podobną moc obliczeniową pobierające 8W.

    No to jak, rozwiniesz może temat i podpowiesz jakie to komputery pobierające
    8W montowałeś.

    Marek