    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metrów
    Date: Mon, 29 Oct 2012 16:46:56 +0100

    > (willo z regulacją płynną i wyświetlaczem, na którym pokazuje aktualny
    >
    > pobor )
    Jaki masz konkretny m,odel tej pompki?
    Bo moja 3 biegowa ma odpowiedni 40/63/100W
    Normalnioe chodzi na 40 w zimowe miesiące na 63W
    ------------------

    Musze sprawdzić ale
    coś takiego to jest
    http://www.instalacjebudowlane.pl/6081-23-40-wilostr
    atos-pico-najbardziej-energooszczedna-pompa-do-co.ht
    ml

    przez 2 sezony mam na liczniku 50kWh na dziś dzień 3 sezon rozpoczęty
    czasami w mocne mrozy troszkę podkręce, kiedyś kupiłem ją za wasza radą jak
    buczało mi w grzejnika :)
    pompka rozwiązała problem, bo zwolniła bieg wody, z czasem przypadkowo
    wyszło, ze buczenie było związane
    z ustawionym zaworem, otwartym do połowy przy bojlerze, tak ustawił go
    instalator, sam załamał ręce nie wiedział dlaczego buczy, zainwestowałem w
    pompkę i było ciszej, dało się spać :), a przypadkowo grzebałem przy
    bojlerze i zawor otworzyłem całkiem i nastała cisza, w ten przypadkowy
    sposob stałem się posiadaczem super oszczędnej pompki :) ot taka historyjka,
    krótka