  • Data: 2009-10-10 20:36:34
    Temat: Re: Kosztorys do kredytu
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuje zlecic to kierownikowi budowy.
    Ja z grubsza, na podstawie wstępnego kosztorysu dołączonego do projektu,
    wypełniłem kosztorys do banku... potem dałem to kierownikowi budowy, który
    naniósł poprawki i tak zostało toto złożone do banku. Nie mieli zastrzeżeń
    ;)

    Pamiętaj jedno... to co dzisiaj podpisujesz (tzn. ilości transz i terminy
    ich wypłat) ma się nijak do tego jak będziesz transze wypłacał. Ja
    deklarowałem 2 transze, ale w rezultacie skończyło się na 3 i to w zupełnie
    innych terminach ;) Bank nie robił najmniejszych problemów... Trzeba było
    tylko udokumentować, że rzeczywiście wydałem całą wcześniejszą transze na
    budowę (zdjęcia!).

    Pzdry i powodzenia :)
    /\/\\/\/