  • Data: 2009-10-10 21:45:56
    Temat: Re: Kosztorys do kredytu
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ad0e8bf@news.home.net.pl...
    > Witam, Przymierzam sie do kredytu na dokonczenie budowy.Mam pytanie,jak
    > szykujecie kosztorysy dla banku,chcialbym tak z grubsza oszacowac koszt
    > budowy i ilosc potrzebnego mi kredytu.Czy wystarczy wziasc cene materialu
    > dodac do tego koszty robocizny, czy tez kosztorys musi byc zrobiony wg
    > cennikow sekocenbudu lub podobnych? Moze ktos z Was ma wypelniony
    > kosztorys dla WBK i moglby mi podeslac jakis wzor.Dzieki za odpowiedzi.
    > a...@w...pl

    Moim zdaniem wykonując kosztorys wg KNR i stosując ceny maksymalne np z
    sekocenbudu masz duże szanse że kredytu starczy absolutnie na wszystko. Taki
    kosztory ma być źródłem informcji przede wszystkim dla Ciebie. Bankowi
    możesz dać ceny skumulowane w dowolnej tabeli. Lepiej przyjąć do kosztorysu
    więcej pozycji dodatkowych - tak jak może to zrobić firma wykonujaca roboty
    (sprzątanie placu budowy, transport materiałów, wywóz gruzu itp)
    --
    Jackare