eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija?? › Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Date: Thu, 21 Sep 2017 23:19:17 +0200

    On Thu, 21 Sep 2017 12:57:19 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Spytaj emeryta co ma 1200 na reke czy akceptuje to ze co prawda z
    > utrudnien
    > iami zarabiasz 30 tysiecy. Osobiscie Ci nie wierze w te 30 tysiecy.
    > Zarabia
    > sz duzo duzo mniej.

    Zarabiam mniej niż te 30k z dwóch głównych powodów, pierwszy taki że
    mi się już nie chce (mimo że jak bym się uparł to mam takie
    możliwości).Drugi, ważniejszy, jest taki, że zarabianie powyżej
    pewnej rozsadnej granicy jest wg mnie niemoralne i najczęściej
    społecznie szkodliwe, właśnie z powodu owego emeryta  za 1200/msc,
    którego raczyłeś wspomnieć. Uważam, że gdy on dostaje 1200 a inni 30k
    to dla niego jest to po prostu policzek.

    Z drugiej strony kazdy z nich zarobi dyche. Odliczyc tr
    > zeba od tego podatek,

    Jaki podatek... przecież to wszystko do kieszeni idzie.

    --
    Marek