eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija?? › Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
  • Data: 2017-09-28 08:35:29
    Temat: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 12:35:43 UTC+2 użytkownik ddddddddddddd
    napisał:

    > do emerytury jeszcze daleko, za to jestem na tyle młody że mogę
    > zaryzykować próbę pracy (i życia) w innej lokalizacji (tam, gdzie
    > początkowe obciążenia działalności są kilkadziesiąt procent niższe,
    > podatek płacisz od zapłaconych faktur itp.)
    > Etat w Polsce jest na trzecim miejscu mojej listy ewentualnych
    > możliwości pracy :)

    I ok
    Mam tylko nadzieję ze nie będzie tak że "podatek od zapłaconych faktur" płacić przez
    lata będziesz "tam, gdzie początkowe obciążenia działalności są kilkadziesiąt procent
    niższe" ale za lat kilkanaście/kilkadziesiąt zjedziesz do kraju i zechcesz korzystać
    z naszych świadczeń socjalnych, naszej służby zdrowia i naszego ZUS.
    Bo kilku takich znam co to albo lata "na emigracji" albo całe życie w Polsce "na
    czarno"(bo na złodziei z ZUS płacić nie będą a teraz jak pięćdziesiątka na karku
    strzeliła, młodsi i sprawniejsi na rynku pracy ich miejsce zajęli to nagle
    przypomnieli sobie że w Polsce jest darmowa służba zdrowia, że ZUS, MOPS istnieje, i
    inne zasiłki można brać. I jeszcze najwięcej narzekają brać chcą dużą a włożyć nie
    włożyli nic praktycznie