    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 2 Mar 2017 16:21:34 -0800 (PST)
    Subject: Re: Kotły z podajnikiem z marketów budowlanych.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na oko troche wiecej niz pol tony mi poszlo do tej pory. Kupowalem rozne pellety w
    niewielkich ilosciach zeby wiedziec ktory mi odpowiada. Mam na razie wytypowane dwa.
    Co ciekawe to pellet co sie nazywa pellet i nie ma nic wspolnego z reklamowanymi
    markami. A wrecz przeciwnie, barlinek 6 mm to byla jakas porazka nie tylko cenowa.
    Bardzo przyzwoicie pali sie pellet z castoramy za to jest nieprzyzwoicie drogi i
    troche za twardy do mojego podajnika. Targalem i bede do konca sezonu targal sam na
    gore. Nie jest to jakis duzy problem bo w mrozy worek 15 kilo spalal sie przez
    niecale 30 godzin. Teraz jak jest cieplej worek wystarczyl na trzy dnia palenia.
    Dogadany jestem na skladzie ze latem jak pellet bedzie sporo tanszy to mi przywioza i
    wniosa za stowe tone do mieszkania. Miejsca mam duzo to mi rybka ze w mieszkaniu
    bedzie lezal. Pieca kupowal nie bede bo juz mam. Zrobilem podajnik do ekskluzywnej
    kozy. Poza tym ceny mieszkaniowych piecow na pellet jakies chore sa.