  • Data: 2022-03-10 16:30:23
    Temat: Re: Kran ogrodowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > W żadnym razie. Krowa potrzebuje pić tak samo latem, jak i zimą.
    > Uprzedzając pytanie akademickiego kolegi dodam, że nie wiem dlaczego
    > tak jest, tj. nie znam naukowej teorii w tym temacie.

    Może ciągłość pragnienia krowy jest właściwą odpowiedzią na pytanie?
    Jeśli pobór jest w miarę stały, a zawory mają zabezpieczyć instalcję
    tylko na czas kilkugodzinnych przerw (nocą krowa nie pije, chyba że
    ma jakiś problem), to wszystko może dobrze działać. Zwłaszcza, że to
    na pastwisku, gdzie woda może sobie wsiąkać lub spływać gdzie chce.
    Ale kranik kapiący całą zimę tuż przy ścianie domu? Słaba koncepcja.

    --
    Jarek