  • Data: 2022-01-31 12:38:25
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-01-31 o 02:46 -0800, WS napisał:
    > W sumie to francuskie rozwiązanie daje większy porządek w skrzynce,

    No i przede wszystkim odłączony obwód jest zupełnie martwy, przez
    co bezpieczniejszy... Wydawało mi się to tak podstawową oczywistością,
    że na 99% byłem przekonany że Tomasz coś pokręcił jak wspomniał o tym
    ogrodowym N.

    > gdyby jeszcze PE dołączyli (nierozłączalne oczywiście), ale
    > doprowadzone grzebieniem i jeden przewód 3 żyłowy wpinany w jeden
    > bezpiecznik... ;)

    Z punktu widzenia instalatora to niewątpliwie usprawniłoby prace, ale
    wprowadzasz przy tym dodatkową przerwę w PE. Czyli większe ryzyko, że
    coś się kiedyś poluzuje na zaciskach.

    Mateusz