  • 1. Data: 2013-12-05 22:07:41
    Temat: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Kris <k...@g...com>

    Na Pmorzu nieżle wieje- pewnie noc nieprzespana będzie.
    Trampolinę przygwożdziłem do trawnika śolidnymi kotwami aby nie odfruneła, wszelkie
    drobne przedmioty z okolic domu pochowane. Oby do rana;)
    I tak podobno ma dmuchać do jutra wieczora;((

  • 2. Data: 2013-12-05 22:14:49
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-05 22:07, Kris pisze:
> [...]
    drobne przedmioty z okolic domu pochowane. Oby do rana;)
    > I tak podobno ma dmuchać do jutra wieczora;((

    Ja Ci wspolczuje. U mnie dmucha ostro, ale napewno mniej jak u Ciebie.
    W takich chwilach nie zazdroszcze mieszkania nad wielka woda. Mam
    nadzieje, ze Twoja trampolina jak i dach pozostanie na miejscu.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2013-12-05 22:28:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.12.2013 22:14, Maniek4 pisze:

> [...]
    > W takich chwilach nie zazdroszcze mieszkania nad wielka woda. Mam
    > nadzieje, ze Twoja trampolina jak i dach pozostanie na miejscu.

    a jak ja chcę zbudować ziemiankę, to niema norm, wytycznych, planów,
    zezwoleń.....
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-12-05 22:42:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
> [...]
    >wszelkie drobne przedmioty z >okolic domu pochowane. Oby do rana;)
    >I tak podobno ma dmuchać do jutra wieczora;((

    Na Gornym Slasku obecnie jakby odpuszczalo, co dalej to sie okaze.

  • 5. Data: 2013-12-05 22:53:57
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 05.12.2013 o 22:07 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > rana;)
    > I tak podobno ma dmuchać do jutra wieczora;((

    W górach duje ostro rzuca wszystkim wkoło. Ostro się coś telepie u sąsiada,
    znowu noc bedzie marna.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2013-12-05 22:58:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Na Pmorzu nieżle wieje- pewnie noc nieprzespana będzie.

    Fajnie, przynajmniej coś się dzieje. W Ustce pewnie fajne fale.

    Na Warmii cicho, tylko śnieg się pojawił. Na wszelki wypadek postawiłem
    samochody z dala od wszystkiego :)

    --
    Piter

  • 7. Data: 2013-12-05 23:00:55
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    drobne przedmioty z okolic domu pochowane. Oby do rana;)
    > I tak podobno ma dmuchać do jutra wieczora;((

    U mnie pod Wrocławiem też trochę dmucha, ale żeby zaraz nie spać?.
    Zasuwam rolety i się kładę. Domu raczej nie zdmuchnie, a na dworze i tak
    bym nie złapał niczego, jakby miało zdmuchnąć, więc co ma dać moje
    czuwanie? :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2013-12-06 02:51:20
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-12-05 23:00, wolim pisze:

> [...]
    > Zasuwam rolety i się kładę. Domu raczej nie zdmuchnie, a na dworze i tak
    > bym nie złapał niczego, jakby miało zdmuchnąć, więc co ma dać moje

    Poprawka, jest 2:40. Nie śpię. Czuwam. Ale dmucha :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2013-12-06 07:44:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 22:14:49 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W takich chwilach nie zazdroszcze mieszkania nad wielka woda.
    Do wielkiej wody mam jeszcze 30 km ale i tak dmucha i dmuchało okrutnie.
    >Mam nadzieje, ze Twoja trampolina jak i dach pozostanie na miejscu.
    Trampolina i dach pozzostały na miejscu na szczęście ale znajoma dzwoniła że jej
    sasiadowi dach zdjeło.
    Z żywiołem nie ma żartów.

  • 10. Data: 2013-12-06 08:35:06
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 05.12.2013 22:07, Kris pisze:
> [...]
    drobne przedmioty z okolic domu pochowane. Oby do rana;)
    > I tak podobno ma dmuchać do jutra wieczora;((

    w Rybniku w nocy trochę grzmiało i powiało, dzieciaki łyknęły że to
    Mikołaj się tłucze...:) a teraz to na łyżwach można jeździć po ulicach..