  • 1. Data: 2013-12-04 22:51:47
    Temat: czym posklejać luxfery?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    mam w ścianie 40 letni wentylator. prawie 40na40 cm, chcę go usunąć, ale
    zamiast niego wstawić 4 luxfery. kupiłem, ale jak zobaczyłem cenę
    zaprawy 45zł, to zrezygnowałem. czy możecie mi poradzić jak taniej
    posklejać te luxfery? może na jakiś klej do płytek ceramicznych, albo
    cokolwiek innego? pomieszczenie to magazyn, nikt tego nie będzie oceniał
    pod względem estetyki, a chcę aby trochę światła wpadało.
    Dzięki
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-12-05 08:11:29
    Temat: Re: czym posklejać luxfery?
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 04 Dec 2013 22:51:47 +0100, ToMasz napisał(a):

    > posklejać te luxfery? może na jakiś klej do płytek ceramicznych, albo

    czymkolwiek, ja bym to zrobił najtańszym klejem do płytek, można i zaprawą,
    ale klejem będzie Ci wygodniej a cena praktycznie ta sama.

    --
    scruffty

  • 3. Data: 2013-12-05 10:13:09
    Od: a...@g...com

    > pod wzgl�dem estetyki, a chc� aby troch� �wiat�a wpada�o.
    >
    > Dzi�ki
    >
    > ToMasz
    zero estetyki? czy przez 40 cm cos, ktos moze wlezc? raczej nie ale na wszelki -
    wstaw preta, a reszta czymkolwiek zatkac , styro moze, i wstawic 4 butelki pet, czyli
    manewr z ''lampami'' z butelek pet.
    google >> Lampa-butelka nie potrzebuje pradu
    widzialem to na filmie kiedys.... watpie zeby jakis luxfer 'wytrzymal' konkurencje na
    swiecenie z tym czyms......