  • 1. Data: 2013-12-04 10:46:19
    Temat: klej do szkła i plastiku
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Możecie polecić dobry klej do połączenia szkła i plastiku? W lodówce
    jest szklana półka w plastykowej ramce, która to ramka pękła. Najpierw
    spróbowałem najbardziej popularnym klejem Kropelka, ale po dwóch dniach
    półka spadła... Z góry dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2013-12-04 10:42:39

  • 2. Data: 2013-12-04 12:36:27
    Temat: Re: klej do szkła i plastiku
    Od: szary <s...@n...pl>

    Heraklit wrote:

> [...]
    > jest szklana półka w plastykowej ramce, która to ramka pękła. Najpierw
    > spróbowałem najbardziej popularnym klejem Kropelka, ale po dwóch dniach

    zwyczajnie silikon? (np. taki z akwarystycznego), plastik lekko zmato(w/l)ić
    drobnym (~500?) papierem.
    m.

  • 3. Data: 2013-12-05 03:11:44
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > zwyczajnie silikon? (np. taki z akwarystycznego), plastik lekko zmato(w/l)ić
    > drobnym (~500?) papierem.

    osobiście próbowałbym Poxipolem przeźroczystym.

    Jak to nie będzie trzymać - to zasadniczo chyba nie ma co szukać nic
    lepszego...

  • 4. Data: 2013-12-05 17:37:10
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 4 Dec 2013 10:46:19 +0100, Heraklit napisał(a):

> [...]
    > jest szklana półka w plastykowej ramce, która to ramka pękła. Najpierw
    > spróbowałem najbardziej popularnym klejem Kropelka, ale po dwóch dniach

    Ja dorobiłem od nowa taki wspornik zamiast tej oryginalnej ramki z
    poxyliny. Wygląda dziwnie trochę, ale lodówka na działce więc luz. Trzyma
    extra, półka załadowana browarami i nie klęka.
    Jak ma być elegancko to tylko poxipol.