  • 1. Data: 2013-12-05 11:08:36
    Temat: czy kupować odśnieżarkę?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam, delikatnie OT ale po wybudowaniu potem trzeba odśnieżać...
    Zastanawiam się czy kupować odśnieżarkę, nie prywatnie, tylko do firmy..
    Do odśnieżania jakieś 2000m^2 parkingu.
    Jest na stanie osoba, która sobie z mniejszymi opadami śniegu poradzi za
    pomocą łopaty, w przypadku większych opadów w odwodzie jest koparka(130zł/h)
    Kupować odśnieżarkę?

    Jeżeli odpowiedź na powyższe będzie twierdząca to może coś podpowiecie
    na co zwrócić uwagę?
    Czy taka jakaś nie najtańsza odśnieżarka poradzi sobie z ubitym
    śniegiem(po przejechaniu samochodu)? Zeskrobie do żywego? czy ino świeży
    śnieg z góry "zdmuchnie"?.

    Jakieś propozycje co kupić? albo czego unikać?

  • 2. Data: 2013-12-05 11:13:22
    Temat: Re: czy kupować odśnieżarkę?
    Od: <m...@g...com>

    Po jednorazowym przejeździe samochodu osobowego radzę sobie łopatą, więc
    odśnieżarka pewnie też, ale po kilkukrotnym przejechaniu i jak jeszcze się
    nadtopi i potem przymarznie to tylko ciężki sprzęt.

  • 3. Data: 2013-12-05 12:37:51
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-05 11:08, Albercik pisze:
    > Witam, delikatnie OT ale po wybudowaniu potem trzeba odśnieżać...
    > Zastanawiam się czy kupować odśnieżarkę, nie prywatnie, tylko do firmy..
    > Do odśnieżania jakieś 2000m^2 parkingu.
    3 lata temu kupiłem prawie najtańszą odśnieżarkę.
    Mam do odśnieżania może z 1000 m^2 ale wszystko to są chodniki albo
    dojazdy. Odśnieżarka wyrzuca śnieg na odległość kilku metrów, więc u
    mnie nie ma problemu, bo robię dwa przejazdy na chodnik albo cztery na
    drogę dojazdową i gotowe.
    Co do samej odśnieżarki, to jestem zadowolony, chociaż trzeba się
    nauczyć pracować przy mokrym śniegu, żeby nie dopuścić do zatykania
    wylotu (staruję pusto, a potem wjeżdżam w śnieg - inaczej mam zatkane
    zbitą masą i trzeba wygrzebywać).
    Z parkingiem (jeżeli jest szeroki) jest problem, bo odśnieżarka zbyt
    daleko śniegu nie odrzuci i trzeba będzie "przerzucać" na raty.
    U mnie pod marketami widuję Suzuki Jimny z pługiem, który ładnie sobie
    radzi z parkingami.
    COś takiego
    http://otomoto.pl/suzuki-jimny-plug-do-sniegu-odsnie
    zarka-C30902467.html