  • 1. Data: 2013-12-05 22:47:38
    Temat: wisząca od lat wzmianka w księdze wieczystej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Właśnie przy okazji konsolidacji okazało się, że od prawie 7 lat wisi mi
    w dziale IV wzmianka w KW - notabene wzmianka zgodnie z numerem
    dotycząca hipoteki wykreślonej jakieś pół roku po wzmiance.

    Dodatkowo: czy wzmianki nie powinny mieć unikalnych numerów wynikających
    z wniosku?

    Informacja pomocnicza: wzmianka jest z godziny 13:09, a tego samego dnia
    tylko o 15:24 wnosiłem o sprostowanie błędu w danych ogólnych (mój numer
    PESEL pomylili).

    Jutro będę próbował się dodzwonić do sądu, ale pewni głąby przez telefon
    nic nie powiedzą, nawet jeśli odpowiedź brzmi "to pomyłka".

  • 2. Data: 2013-12-06 09:05:45
    Temat: Re: wisząca od lat wzmianka w księdze wieczystej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DUUUUUUUUUUUUUUUŻY plus dla wydziału ksiąg wieczystych w Pruszkowie -
    wczoraj mnie podkusiło wysłać e-mail. Dziś rano - poprawione.

  • 3. Data: 2013-12-06 09:29:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 09:05:45 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > DUUUUUUUUUUUUUUU�Y plus dla wydzia�u ksi�g wieczystych w Pruszkowie -
    > wczoraj mnie podkusi�o wys�a� e-mail. Dzi� rano - poprawione.
    To teraz odszczekaj tych "głąbów"

  • 4. Data: 2013-12-06 09:33:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2013 09:29, Kris pisze:
    > To teraz odszczekaj tych "głąbów"

    Popraw kodowanie, głąbie.

  • 5. Data: 2013-12-06 09:36:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >To teraz odszczekaj tych "głąbów"

    zdaje sie, ze jeszcze sie nie zdarzylo, zeby andzejek sie przyznal do bledu,
    taki typ.

    b.

  • 6. Data: 2013-12-06 09:36:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 09:36:05 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > zdaje sie, ze jeszcze sie nie zdarzylo, zeby andzejek sie przyznal do bledu,
    > taki typ.
    Troll zwykły

  • 7. Data: 2013-12-06 09:45:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2013 09:36, Kris pisze:
    > Troll zwykły

    Jeśli popełniam błąd to się przyznaję i zwykle składam samokrytykę "ale
    ze mnie głąb". Stąd jak ktoś inny popełni głupi błąd, to też zasługuje
    na "głąba".

    Za to w sumie powinienem odwołać głąba dla ciebie - ty po prostu jesteś
    tępym niereformowalnym lamerem.

    Swoją drogą paćkowatego atman zmoderował ;->

  • 8. Data: 2013-12-06 10:06:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 09:45:31 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Swoj� drog� pa�kowatego atman zmoderowa� ;->
    Bo z jakiś dziwnych serwerów korzysta zamiast na google się przesiąść;)

  • 9. Data: 2013-12-06 10:45:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 10:06:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Bo z jakiś dziwnych serwerów korzysta zamiast na google się przesiąść;)

    Ale Atmana to Ty zostaw w spokoju! ;) Nie ma w Polsce lepszej sieci
    od Atmanowej i tego sie trzymajmy :-)

    A ze Lawa to ciec i troll to wszyscy wiedza od dawna - nikt go nie lubi
    a on dalej tu pisze - widac nie ma w realu geby do kogo otworzyc i
    musi sie gdzies uzewnetrzniac. Na dodatek sam sobie odpisuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2013-12-06 10:50:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.12.2013 10:45, Adam pisze:

    > A ze Lawa to ciec i troll to wszyscy wiedza od dawna - nikt go nie lubi
    > a on dalej tu pisze - widac nie ma w realu geby do kogo otworzyc i
    > musi sie gdzies uzewnetrzniac. Na dodatek sam sobie odpisuje :)

    Adaś jak zwykle dokonuje projekcji... Cóż, tylko mu współczuć należy...