  • 1. Data: 2022-12-14 22:00:07
    Temat: Kto zainstalowal gruntową pompe ciepla ten przegrał zycie
    Od: a a <m...@g...com>

    Gruntowa pompa ciepła, produkując a wyłacznie wode do grzan ia podlogowego, nie
    produkuje cieplej wody do kapieli.

    A zimą, straty temperatury na doplywie sięgają 5 st C.

    I co z tego, że ciepła woda jest pompowana w podloge, gdy ma niska temperaturę i w
    domu jest cchłodno przez ccała zimę,
    bo najwazn iejsza jest wysoka temperatura grzejnika,
    bo zawsze mozna ja obniżyc,
    ale gdy maksymalna temperatura grzejnika jest niska,
    bo nie ma żadnej możliwości aby ja podwyższyc podczas mrozów

    i jest pozamiatane

  • 2. Data: 2022-12-14 22:25:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-12-14 o 22:00, a a pisze:
> [...]
    > ale gdy maksymalna temperatura grzejnika jest niska,
    > bo nie ma żadnej możliwości aby ja podwyższyc podczas mrozów

    No kurfa 7 lat mam gruntówkę, ogarnia CO i CWU. Chyba muszę ją wyjebać
    skoro nie działa :(
    Po ile tera wungiel? Muszę wołać kominiorza żeby mi kopciucha odebrał???

    L.

  • 3. Data: 2022-12-15 01:31:03
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 14 December 2022 at 22:25:30 UTC+1, Lisciasty wrote:
> [...]
    > skoro nie działa :(
    > Po ile tera wungiel? Muszę wołać kominiorza żeby mi kopciucha odebrał???

    Jaka temperatura wody na wyjściu ?

    Gruntówka nie ogarnia CWU bo m a niską temperature wody na wyjściu : 25 C

  • 4. Data: 2022-12-15 16:27:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 15.12.2022 o 01:31, a a pisze:
    > Jaka temperatura wody na wyjściu ?
    >
    > Gruntówka nie ogarnia CWU bo m a niską temperature wody na wyjściu : 25 C

    No to dobrze że piszesz bo chyba CWU o temperaturze 45C żona od sąsiada
    przez te lata nosiła. Muszę zrobić śledztwo...

  • 5. Data: 2022-12-15 17:05:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-15 o 16:27, Lisciasty pisze:

    > No to dobrze że piszesz bo chyba CWU o temperaturze 45C żona od sąsiada
    > przez te lata nosiła. Muszę zrobić śledztwo...
    Ja nie wiem po co się z tym koniem kopiesz :) ja już go dawno mam w kiblu.
    --
    Janusz

  • 6. Data: 2022-12-15 17:18:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 15.12.2022 o 17:05, Janusz pisze:
    > Ja nie wiem po co się z tym koniem kopiesz :) ja już go dawno mam w kiblu.

    Jak to w tym kawale o studencie co zmieniał pytania egzaminacyjne kilka
    razy, na końcu oblał ale profesor dał mu 3. Jego kolega zdziwiony pyta
    się skąd ta ocena, na to prof: "On czegoś szukał, on coś wie!" :P

  • 7. Data: 2022-12-15 17:40:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-15 o 17:18, Lisciasty pisze:

    > Jak to w tym kawale o studencie co zmieniał pytania egzaminacyjne kilka
    > razy, na końcu oblał ale profesor dał mu 3. Jego kolega zdziwiony pyta
    > się skąd ta ocena, na to prof: "On czegoś szukał, on coś wie!" :P
    Przyznaję że nie łapię, a porównanie do studenta to nobilitacja dla tego
    troll-a który tu internet przepisuje :(
    --
    Janusz

  • 8. Data: 2022-12-15 17:45:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 15.12.2022 o 17:40, Janusz pisze:
    > Przyznaję że nie łapię, a porównanie do studenta to nobilitacja dla tego
    > troll-a który tu internet przepisuje :(

    Szło mi o to że może gdzieś u niego tli się światełko intelektu, który
    trzeba wydobyć. Ale może się mylę :P

  • 9. Data: 2022-12-15 18:36:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-15 o 17:45, Lisciasty pisze:

    > Szło mi o to że może gdzieś u niego tli się światełko intelektu, który
    > trzeba wydobyć. Ale może się mylę :P
    Zanim go wsadziłem do kibla to go czasami czytałem, ale intelektu raczej
    nie stwierdziłem bo trudno intelektem nazwać przepisywanie głupot
    pisanych przez różnych nawiedzonych, a jak sam wiesz tych w internecie
    nie brakuje.
    --
    Janusz

  • 10. Data: 2022-12-15 20:08:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Dec 2022 18:36:02 +0100, Janusz napisał(a):

> [...]
    > nie stwierdziłem bo trudno intelektem nazwać przepisywanie głupot
    > pisanych przez różnych nawiedzonych, a jak sam wiesz tych w internecie

    Dodawaj pustą linię pomiędzy cytowanym tekstem a swoją odpowiedzią, to
    będzie łatwiej czytać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam