  • Data: 2023-08-09 17:39:26
    Temat: Re: Ktos kłamie czy co?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2023 o 16:00 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Po chuj do mnie to napisałeś? Czy ja cos mogę? Ja tylko opisałem mozliwy
    > scenariusz. A jak cos jest niekorzystne dla państwa i obywateli bo na
    > przykład ci co nie moga miec fotowoltaiki płaca więcej przez tych co
    > fotowoltaikę maja to państwo ma obowiazek zrobić zeby wszyscy byli tak
    > samo traktowani. I dlatego zlikwiduja prosumentow bo oni nie pasują do
    > modelu fotowoltaiki jaki jest dobry dla wszystkich.

    PV jest bardzo korzystne dla Państwa. Dlatego zaktualizował swoją politykę
    w tym zakresie i planuje przyspieszenie i zwiększenie liczby prosumentów.
    Dzięki PV może min. sprzedać więcej uprawnień do CO2 i mieć dodatkową kasę
    w budżecie.
    To, że Ty jesteś w czarnej dupie bo nie możesz spać jak ktoś ma lepiej nie
    oznacza, że społeczeństwo na tym traci. Społeczeństwo zyskuje i to na
    wielu poziomach.
    Dobry jesteś w Internecie to dasz radę w 5 min znaleźć co społeczeństwo
    zyskuje dzięki PV.
    Pierdzielenie o słabej infrastrukturze to w większości przypadków
    pierdzielenie. Mój prąd zużywa sąsiad i pizzernia 3 domy dalej.
    Gdyby nie ja to by obciążali trafo i linie średniego napięcia. W czasie
    upałów tylko dzięki PV nie było w PL wyłączeń. Ludzie podopalali klimy i
    siedzieli cały dzień w chałupach zużywając mój prąd.
    W szczycie miałem napięcie na falowniku niższe niż w nocy.

    TG