    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ku przestrodze
    Date: Fri, 23 Mar 2012 11:49:11 +0100
    <4f6ad5f4$1@news.home.net.pl> <jken54$7hc$1@node2.news.atman.pl>
    <3398094.4421.1332405450619.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbdy9>
    <jkeqnp$bah$1@node2.news.atman.pl>
    <22646513.3457.1332408581979.JavaMail.geo-discussion-forums@vbmf37>
    <jketap$e0d$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6b140e$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkf657$nit$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6b256f$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkf8nh$qfb$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6b3214$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkfcnm$uqj$1@node2.news.atman.pl> <4f6b9063$1@news.home.net.pl>
    <jkg95l$udt$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c286d$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhedj$2ul$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c3e1d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhi6s$6t9$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c4e52$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tylko Ty chcesz to robić za *ich* pieniądze!

    Częściowo za ich ale głównie za moje. Nie siej populizmu to nie biedni płacą
    największe podatki i to nie biedni ponoszą największe koszty pośrednie w
    handlu tylko ci którzy więcej kupują.

    > Ale ty tego nie zrozumiesz...

    Ja to rozumiem, ale tak trzeba dla ich dobra czy ty to rozumiesz? Ja na tym
    więcej tracę a mniej zyskuję, a oni więcej zyskują a mniej tracą.

    > Ma znaczenie podstawowe.

    > To już jest czysty faszyzm.

    Jeśli dla ciebie obowiązkowe ubezpieczenie emerytalne czy zdrowotne to
    faszyzm to nie mamy o czym dyskutować. Najpierw musielibyśmy znaleźć wspólną
    płaszczyznę językową, więc może weź słownik, encyklopedię czy co tam masz
    pod ręką i sprawdź podstawowe definicje.

    > Liberał z Ciebie jak z koziej dupy trąba.

    :-)

    > Mieszasz definicje, w pogardzie masz wolność innych i w dodatku bezczelnie
    > sam siebie nazywasz liberałem.

    ROTFL. Masz rację to szczyt chamstwa z mojej strony nazywać się liberałem.

    > To pewnie jakiś radziecki nurt liberalizmu... bo z tym od Misesa czy Hayka
    > to nie ma NIC wspólnego.

    Chyba się pogubiłem: Faszyzm o którym wspominałeś wcześniej to radziecki
    nurt liberalizmu tak?

    Ech, pomyśl trochę o mojej wolności do niepłacenia za 30 lat za tych którzy
    teraz nie odkładają na swoją emeryturę to może zrozumiesz.

    Pozdrawiam
    Ergie