  • Data: 2012-03-23 14:58:57
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jkhuho$g8l$...@u...news.interia.pl...

    > No prosze jakie to proste...
    > Najbardziej podoba mi sie zatrudnianie innych jak nie ma sie pracy, to
    > znaczy ma sie prace bo zalozylo sie firme. :-)

    Ty tak na poważnie? No dobrze specjalnie dla ciebie wersja long: zakładasz
    działalność (koszt znikomy) zarabiasz kasę, rozszerzasz działalnosć,
    zakładasz spółkę zoo, zatrudniasz innych. Możesz też wcześniej wziąć
    wspólników do spółki cywilnej i później przekształcić się w zoo i zatrudniać
    innych.

    Myślałem, że to podejście "nie mam pracy, więc siądę sobie w kąciku i
    popłaczę bo przecież nie będę tego zmieniał" wymarło 20 lat temu. Ludzie!
    Już można! Tak, możecie zakładać własną działalność i nikt was nie będzie z
    tego powodu szykanował! Możecie się bogacić!

    Pozdrawiam
    Ergie