  • Data: 2012-03-23 22:12:40
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f6cce07$1@news.home.net.pl...

    > Chodzi ogólne rzecz ujmując o pewien trend, którego zachowanie poprawiłoby
    > wiele rzeczy.
    > W 1989 roku Wilczek stworzył ustawę o swobodzie działalności gospodarczej.
    > Gdybyśmy ją zostawili a nie psuli to dziś bylibyśmy pewnie tylko kilka lat
    > za niemcami a nie kilkadziesiąt.

    Moze tak, moze nie...

    > odpowiedział - "powinna robić to co bogate dziś kraje robiły wtedy gdy
    > były biedne".

    Mi chodzilo o cos troche innego. Piszecie tu ogolnie, ze zasilki psuja, z
    czym tez ogolnie sie zgadzam
    Zwracam tylko uwage, ze powodzenie naszych dzialan nie zalezy wylacznie od
    nas. Zyjemy w powiazanych ze soba zdarzeniach gospodarczych i jak pokazal
    przyklad upadku banku Lehman Brothers, wiele dziedzin zaczelo sie chwiac z
    nie swojej winy. Nic do tego maja zasilki a i tak kreatywni ludzie mieli i
    maja klopoty. To nie tak, ze wylacznie roszczeniowcy maja wiecznie klopoty.
    Dzis kryzys moze dotknac praktycznie kazdego. Nie ma pewnych dziedzi, poza
    komornikami moze, choc i im chyba sie konczy.

    Pozdro.. TK