  • Data: 2012-03-25 18:09:02
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Widac to chocby w USA gdzie szary obywatel dostaje dziesiatki (setki)
    > tys. dolarow w procesie o to ze poparzyl sie kawa bo na kubku nie
    > bylo napisane, ze goraca. A przeciez USA to same korporacje :) Wolny
    > rynek da tez latwiejszy i tanszy dostep do dobrych prawnikow.
    > Najlepszy prawnik podejmie sie sprawy dla szarego kowalskiego jezeli
    > bedzie mogl liczyc na spory procent od np. zasadzonego na korzysc
    > kowalskiego odszkodowania :) Ale do tego trzeba zmienic prawo.

    vis setki przypadków gdy korporacje dymają klientów jak leci.

    Czym innym są procesy o odszkodowania zwykle w kwocie wydumanej z dupy a
    czym innym są nie spektakularne procesy o egzekucje swoich praw. Tam nie ma
    szansy na WIELKIE pieniadze i za to sie nie weźmie dobra kancelaria za
    procent z niczego.