  • Data: 2012-03-27 16:32:52
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 marca 2012, 16:12:19 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > No to może tak: Nie znam nikogo kto wziąłby kredyt na działalność lub firmę.
    > Może to kwestia mentalności Ślązaków którzy uchodzą za gospodarnych może
    > kwestia szczęścia. Znajomy który ma cukiernię nie kupuje nowych maszyn w
    > leasingu tylko z oszczędności. Może to takie nie kapitalistyczne ale
    > bezpieczne.
    To widocznie jakies zagłebie szczescia u Ciebie jest skoro wszyscy którzy tracilki
    prace mieli kapitał na rozpoczecie działalności

    > Jak znajomy otwierał ten sklep o którym wspominałem to mówił mi, że nic nie
    > ryzykuje bo ma towar. W najgorszym razie go sprzeda przez allegro i niewiele
    > straci bo kupował po cenach hurtowych. Też nigdy nie wziął żadnego kredytu.

    Może coś przeoczyłem ale ten towar to skąd miał- z tira spadł czy kupił. Jak kupił to
    za gotówke pewnie więc coś musiał mieć

    > Warsztat wymiany opon na kredyt? Dla mnie to abstrakcja. To jak hazard.

    Sam pytałes czy nie warto zaryzykować. Gościu zaryzykował, miał mądry biznes plan
    pisany przez "fachowca". Ten "fachowiec" to też gość którego zwolnili z pracy w
    urzedzie miasta i poszedł na swoje i biznesplany pisze i doradztwem sie para. Jemu
    chyba się udało bo u komornika na tablicy ogłoszeń go nie widze a czytam
    systematycznie te ogłoszenia.

    > Piszę co widzę. Moi znajomi zaczynali od nisko kosztowej działalności. Nikt
    > nie brał kredytu, a nie nie potrzebował leasingować drogich maszyn. Może to
    > jest recepta na sukces albo na brak porażek?
    Być może.
    Ja też pisałem co widziałem, widocznie na Pomorzu inaczej jak na Śląsku.